בדיקת כבלי נחושת עיליים ותיקונם

כבלי נחושת עיליים הם כבלי נחושת שמותקנים לפי תקנות החשמל המחמירות של מדינת ישראל להתקנת רשתות חשמל עיליות במתח גבוה. לכל ההתקנות יש חוקים מגבילים המגדירים בדיוק מאלו חומרים אפשר למתוח קווים אלה וכיצד להבטיח את תקינותם ואת פעילותם כשורה. זאת מבלי להפריע לרשתות תקשורת ולתשתיות טלפוניה להעביר את התקשורת בלי הפרעות.

מטבע הדברים, כבלי נחושת, גם אם הם עטופים בחומרי העיטוף החיוניים הם עדיין פגיעים לנזקים שונים כמו מזג האוויר, פגיעת כלי תעופה שונים, בעלי כנף ובלאי טבעי. כמו כן, מכיוון שנחושת היא חומר יקר מאוד המשמש כחומר ייצור לתעשיות רבות, היא מועדת לגניבות על ידי גנבים שהתמחו בחילוץ נחושת ממתקנים ומתעלות שונות. במקרים כאלה הפגיעה ברשת התקשורת ברורה, מלבד הנזק הכספי שנגרם לבעל הרשת ולצורך לקנות עוד נחושת יקרה כדי לשקם את הרשת.

תיקוני כבלי חשמל בגובה רב

עבודות בגובה רב הן עבודות שרק מומחים שקיבלו הכשרה והדרכה ייעודית יכולים לבצע אותה לפי החוק, תוך שמירה על חיי העובדים ועל בריאותם. החומרים עצמם שמהם הם עשויים כוללים לא רק את הנחושת עצמה אלא גם חומרים מבודדים שמתאימים לכבלים בהתקנה עילית, ולא להתקנה תת קרקעית ללא בידוד. למשל סגסוגות אלומיניום בעל בידוד מוגבר של פוליאתילן מוצלב, ממוליכי רשת וממבדד – אבזר העשוי מחומר בידוד הנועד לחיזוק ונשיאה מכניים של רשת, ומחלקי רשת נוספים שרק בעלי מקצוע שמתמצאים במבנה שלה יכולים לטפל בה.

כל טיפול, תיקון ותחזוקה של רשתות תקשורת וכבלי נחושת עיליים חייבים להיעשות על ידי מומחים מורשים ומוסמכים לכך, שהם בעלי הציוד המתאים והסמכות לעבודה בגובה ועם רשתות חשמל ותקשורת כזאת.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support