בדיקת כבל רשת

רשתות תקשורת בנויות מכבלים שונים המתאימים כל אחד לפי החומרים והמבנה שלהם לפרוטוקולים שונים. חיוני לדעת באילו כבלים להשתמש וחיוני עוד יותר לדעת כיצד לתקן אותם ולטפל בהם בתחזוקה שגרתית או במקרה של תקלות. בכבלים כאלה עוברת תקשורת רבה במהירות גבוהה וכבלים לא תקניים או מחברים לא תקינים ישבשו את המעבר.

אנו חברה המוסמכת ומתמחה בכבלי רשת שונים המחזיקה בציוד הנחוץ לכל התיקונים ואיתורי בעיות ממסר ומהירות נמוכה ברשת, או תקלות שונות בכבלים המעבירים עד 10 ג’יגה. יש כמה דברים שחיוני לדעת על הכבלים בתקנים הפופולריים ביותר שמשתמשים בהם כיום לרשתות המהירות. חשיבות הכבלים התקניים היא למהירות ולתקינות הרשת משום שללא ידע זה התקשורת תסבול מכשלים ומתקלות נוסף על האטת הקצב בעברת המידע, על כן יש להעסיק רק חברה שברשותה הידע על כבלים ומחברים הנחוצים לעבודה תקינה.

כבל תקני cat6a

בין כבלי הרשת אנחנו יכולים למצוא שניים בתקנים שהם פופולריים במיוחד cat7 ו-cat6 .Cat6 הוא כבל תקשורת בתקן שמיועד לרשתות ג’יגה חדשות אבל גם לרשתות שעובדות בתקנים ישנים יותר. כבל זה אמרו להיות מתקן מחמיר יותר משום שהוא עמיד יותר נגד רעשים חיצוניים בזכות המבנה הפנימי שלו. הוא כולל ארבעה זוגות כבלי נחושת מסובבים פנימיים, שביניהם מחיצות פלסטיק שמונעים הפרעות ורעשים. לפעמים הוא עשוי גם מגידים במידה של 23 גאוג’ (Gauge). הכבל מותאם לרשתות של 10BASE-T 100BASE-TX ו-1000BASE-T (רשת ג’יגה), וביצועים של עד 250 MHZ. כמו כן, הוא מותאם לשימוש ברשתות של 10 ג’יגה בייט, כמו 10GBASE-T. כבל זה מותר לשימוש באורך של עד 100 מטר, זהה לתקנים קודמים.

כבל תקני cat7

תקן 7 יש לדעת מחמיר יותר מתקן 6, אבל מתאים לתמיכה גם בתקנים הקודמים כמו 5. הבידוד של כל זוג כבלים בו מוקפד יותר וכולל גם שכבת נייר אלומיניום למניעת רעשים, ונוסף לו סיכוך חיצוני ולא רק פנימי. הוא מיועד לרשות במהירות 10 ג’יגה בייט אבל לאורך של יותר מ-100 מטרים וניתן לחבר לו קונקטורים משני סוגים – GG45 ו- TERA, שחייבים לעמוד בתקן. המגבלה של cat7 היא שאי אפשר לחבר אותו לקונקטורים בתקן 5 או 6. אפשר להשתמש בכבל לרשתות למרחקים של עד 70 מטר לרשתות במהירות 100 ג’יגה.

מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    We can connect you BETTER
    מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:

    אולי יעניין אתכם

    מ יו"ר ומנכ"ל קבוצת
    X

    מעוניינים בשדרוג תשתיות קיימות?

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      We can connect you BETTER
      מענה שיווקי מקצועי לכל שאלה:
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support